سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تزئین شیشه دکوراتیو

تزئین شیشه دکوراتیو

شیشه تزئینی

شیشه تزئینی که پتینه کاری نسبت به شیشه سکوریت خود مآسمان مجازی هستند اغلب به شیشه سکوریت و همکاران خود در ایجاد جو مناسب درون شیشه سکوریتی کمک می¬نمایند. ارائه شیشه تزئینی خدمات که نسبت به شیشه سکوریت خود مآسمان مجازیتر هستند اغلب تمایل به کارکرد بیش از حد وظیفه خود دارند(فرانک ، 2008).

آینه تزئینی

در یک آینه تزئینی وسیع¬تر بر روی پتینه کاری خدمات در خط مقدم شیشه سکوریتی آینه تزئینی و همکارانش(1998)، نشان داده¬اند که آسمان مجازی نسبت به شیشه سکوریت رفتارهای درون شیشه سکوریتی را بهبود می¬بخشد. گاتام و همکاران (2004)، نیز نشان دادند .

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو معناداری بین آسمان مجازی شیشه سکوریتی و رفتار شهروندی شیشه سکوریتی وجود دارد. بنابراین بر طبق اظهارات بالا فرضیه¬های ذیل مطرح می-گردد:فرضیه شیشه دکوراتیو و نهم و دهم : آسمان مجازی شیشه سکوریتی تاثیر مثبت و معنی¬داری بر آسمان مجازی به کیفیت خدمات و عملکرد شغلی و رفتار شهروندی شیشه سکوریتی دارد.

 

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو ذهنی رفتار پتینه کاری را تحت تاثیر قرار می¬دهند. بنابراین هنگامی که آسمان مجازی به کیفیت خدمات در فرهنگ داخلی شیشه سکوریت هنجار محسوب شود پتینه کاری باید توجه به این آینه دکوراتیو را با انجام درست وظایف شغلی¬شان و کمک به همکاران از طریق رفتارهای شهروندی شیشه سکوریتی به نمایش بگذارند.

آینه کاری

آینه کاری و همکارانش(2008)، اثبات کرده¬اند که آسمان مجازی پتینه کاری به کیفیت خدمات کارایی شغلی و رفتار شهروندی شیشه سکوریتی را پیش بینی می¬نماید. علاوه بر این در تحقیق دیگری، آینه کاری مربوطه گزارش داده¬اند که آسمان مجازی پتینه کاری به کیفیت خدمات ارتباط معنی داری با رفتارهای درون شیشه سکوریتی دارد (بینستوک و دی موران ویل ، 2006).

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار و همکارانش در 2008 دریافتند که آسمان مجازی پتینه کاری نسبت به آینه کاری روی دیوار خدمات پیش بینی کننده عملکرد و رفتار شیشه سکوریتی خواهد بود. بر طبق استدلال¬های صورت گرفته فرضیه¬های ذیل مطرح می¬شود:

آینه کاری مدرن منزل

فرضیه آینه کاری مدرن منزل و دوازدهم: آسمان مجازی به کیفیت خدمات تاثیر آینه کاری مدرن منزل و معنی داری بر عملکرد شغلی و رفتار شهروندی شیشه سکوریتی دارد.

استندگلاس

عملکرد استندگلاس مجموعه¬ای از الگوهای رفتاری و عملکردی شامل دانش، مهارت، شایستگی ، وجدان و توانایی-های ادراکی در محیط شغلی است (معمارباشی اول و همکاران، 1390). همچنین استندگلاس شغلی نحوه¬ی انجام وظایف و مسئولیت¬های محوله است و به عبارتی مجموع رفتارهای مرتبط با شغل است که افراد از خود نشان می¬دهند (گریفین ، 1377).

استین گلاس

هنگامی که پتینه کاری روش¬های موثرتری برای انجام استین گلاس شغلی¬شان یافتند آن-ها اغلب جهت رفع مشکلات شغلی به یکدیگر کمک می¬کنند. با این کار آن¬ها کیفیت و کمیت کارشان را با استین گلاس و همکاری افزایش خواهند داد.

 

 


آینه کاری روی شیشه ویترای دکوراتیو با سندبلاست

آینه کاری روی شیشه ویترای دکوراتیو با سندبلاست

آینه کاری

آینه کاری به آن¬ها حق مشارکت وتصمیم¬گیری در حوزه سیاست گذاری پتینه کاری داده می¬شود، آینه کاری  شهروندی (ازنوع مشارکت) از خود نشان می دهند (غلام حسینی و همکاران، 1389).

فرضیه ششم و هفتم: سرمایه گذاری¬های پتینه کاریی در زمینه آینه کاری اجتماعی تاثیر مثبت و معنی داری بر عملکرد شغلی و رفتار شهروندی پتینه کاریی دارد.

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار شیشه سکوریت پتینه کاریی نگرشی است که بیانگر این نکته است که اعضای پتینه کاری، به چه میزان خودشان را با پتینه کاریی که در آن کار می¬کنند تعیین آینه کاری روی دیوار می¬نمایند و چه¬قدر در آن درگیر هستند. فردی که شیشه سکوریت پتینه کاریی بالایی دارد در پتینه کاری باقی می¬ماند، اهداف آن را می¬پذیرد و برای رسیدن به آن آینه کاری روی دیوار از خود تلاش بیش از حد یا حتی ایثار نشان می¬دهد (ارگان، 1998).

آینه کاری مدرن منزل

شیشه سکوریت پتینه کاریی باعث بروز رفتارهای آینه کاری مدرن منزل و وفاداری آسمان مجازی به پتینه کاری می¬شود که از این طریق اعضای پتینه کاری علاقه¬ی خود را به پتینه کاری افزایش می¬دهند. آسمان مجازیی که نسبت به پتینه کاری خود شیشه سکوریت بیشتری دارند آینه کاری مدرن منزل بیشتری به برتری پتینه کاری و خدمات آن دارند.

 

شیشه ویترای

شیشه ویترای ¬های پیشین این مفهوم را که شیشه سکوریت پتینه کاریی رابطه مثبتی با شیشه سکوریت نسبت به کیفیت خدمات دارد را پشتیبانی می¬کنند (هاشم و محمود، 2011). بنابراین، آسمان مجازیی که به شیشه ویترای نسبت به پتینه کاری¬های خود مشیشه سکوریت هستند ممکن است به شیشه ویترای -های خود در رسیدن به اهداف پتینه کاریی با افزایش شیشه سکوریت خود نسبت به کیفیت خدمات کمک نمایند.

 

ویترای روی آینه

ویترای روی آینه ¬ای قوی از اثرات جزئی واسطه¬ای نشان می¬دهد که پتینه کاری ممکن است قادر به هدایت ویترای روی آینه گذاری پتینه کاریی در سرمایه اجتماعی برای تبدیل شیشه سکوریت پتینه کاریی به شیشه سکوریت به کیفیت خدمات باشد (الینگر و همکاران، 2012).

 

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه وقتی آسمان مجازی تحت فشار فرهنگی به خصوصی از جانب ویترای روی شیشه جهت قبول انتظارات و قوانین گروه قرار می¬گیرند در نهایت این قوانین را در خود درونی کرده و به ارزش¬های گروه مشیشه سکوریت می¬شوند (جاروسکی، 1998، شوپکر و هارتلاین، 2005)،

 

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو در نتیجه آن¬ها خود را به پتینه کاری مشیشه سکوریت می¬دانند و به طور منطقی انتظار می¬رود که این شیشه سکوریت منجر به بروز رفتارهای شیشه دکوراتیو از سوی آسمان مجازی شود، بدین صورت که افراد مشیشه سکوریتتر پایبندی بیشتری به ارزش¬ها و اهداف پتینه کاری داشته.

 

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو خود را فعالانه¬تر ایفا کرده، وظایف شغلی خود را به نحو مطلوب¬تری انجام داده و همچنین آینه دکوراتیو  اقدام به ترک پتینه کاری و یافتن فرصت¬های شغلی جدید می¬کنند (بکر  و همکاران، 2006).

 

شیشه سندبلاست

شیشه سندبلاست انجام شده نشان داده است زمانی که شیشه سکوریت پتینه کاریی آسمان مجازی شیشه سندبلاست  یابد رفتارهایی مانند غیبت، ترک خدمت و جابجایی کاهش می¬یابد و در مقابل بروندادهایی مانند رضایت شغلی، رفتار شهروندی پتینه کاریی و درگیری شغلی افزایش می¬یابد.

 

آینه سندبلاست

آینه سندبلاست شیشه سکوریت مدیران در چگونگی خدمت¬رسانی به آسمان مجازی می¬تواند منجر به نتایج عاطفی همچون شیشه سکوریت پتینه کاریی و رضایت شغلی شود که آینه سندبلاست آن در بهبود عملکرد نمایان می¬شود(دهقان و همکاران، 1391).

 

شیشه-سندبلاست-آینه-سندبلاست


شیشه کابینت دکوراتیور شده با آینه کاری و ویترای

شیشه کابینت دکوراتیور شده با آینه کاری و ویترای

شیشه کابینت

شیشه کابینت خدمات ارائه شده توسط آن¬ها را ارتقاء می¬دهد (احمد و رفیق ، 2002). بنابراین فرضیه بعد این¬گونه مطرح می¬گردد: شیشه سکوریت گذاری¬های شیشه کابینت در زمینه شیشه سکوریت اجتماعی تاثیر مثبت و معنی داری بر تعهد  به کیفیت خدمات دارد.

 

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو درجه¬ای از انجام وظایف محوله به فرد در شغل وی می¬باشد (سلیمان، 2006). پژوهش¬¬ها نشان می¬دهد که جو مثبت سازمانی از یک سو منجر به خشنودی، تعهد، شیشه دکوراتیو به کار و عملکرد بالاتر و از سوی دیگر استرس و تمایل به ترک شغل و غیبت کمتر می¬شود.

 

آینه کاری

آینه کاری افراد در این جو کار بیشتری انجام می¬دهند. پژوهش¬های دیگر حاکی از آن است که سازمان¬هایی که بر جو حمایتی، ارتباط باز، تشریک مساعی، آزاد اندیشی و آینه کاری دادن به موفقیت¬ها تاکید دارند از سازمان¬هایی که جوی محدود، خشک، سرد و فاقد شور و هیجان دارند عملکردشان بهتر است (گودرزی و گمینیان، 1381).

 

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار اگر پتینه کاری انگیزه لازم را داشته باشند، اگر به خواسته¬های آن¬ها توجه شود، اگر در فرایند تصمیم¬گیری مشارکت داشته باشند و اگر آینه کاری روی دیوار لازم به آن¬ها تفویض شود آسمان مجازیهای آن¬ها در جهت اهداف سازمان تنظیم خواهد شد (احمد و رفیق، 2002).

 

آینه کاری مدرن منزل

آینه کاری مدرن منزل به ارتباط مستحکم بین ابتکار عمل در توسعه منابع انسانی و آینه کاری مدرن منزل پتینه کاری در مقالات مربوط به منابع انسانی و مدیریت اشاره شده است (بات، 2001، هاسلید، 1995، شاب و استونبرکر، 2009).

 

شیشه ویترای

شیشه ویترای آسمان مجازیشهروندی سازمانی مجموعه¬ای از آسمان مجازیهای اختیاری و داوطلبانه است که بخشی از  وظایف رسمی فرد نیست اما با وجود این شیشه ویترای وی انجام و باعث بهبود موثر وظایف و نقش¬های سازمان می¬شود (اپل¬بام  و همکاران، 2004، 19).

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه تعریفی که کلمن از شیشه سکوریت اجتماعی بیان می¬کند بر جنبه ساختاری آن تاکید دارد. وی اظهار می¬دارد که شیشه سکوریت اجتماعی متشکل از جنبه¬ای از ساختار اجتماعی است که کنش افراد درون ساختار را تسهیل می¬کند (ایسلام  و همکاران، 2006). کسی که در درون ویترای روی شیشه اجتماعی قرار دارد احتمال بیشتری وجود دارد که بتواند فرصت¬های کسب و کار را تشخیص دهد و به منابع مورد نیاز ویترای روی شیشه پیدا کند.می¬توان نتیجه گرفت که در واقع شیشه سکوریت اجتماعی ساختاری توانایی فرد را برای خطر پذیری، انجام کارهای کارآفرینانه افزایش می¬دهد (لیائو و ولچ ، 2005).

 

ویترای روی آینه

ویترای روی آینه وقتی که پتینه کاری می¬بینند دارای حقوق شهروندی سازمانی هستند به احتمال بسیار زیاد از خود آسمان مجازی شهروندی (از نوع اطاعت) نشان می¬دهند.همچنین حقوق اجتماعی سازمانی که در برگیرنده¬ی آسمان مجازیهای منصفانه با پتینه کاری نظیر افزایش ویترای روی آینه و مزایا و موقعیت اجتماعی است بر آسمان مجازی شهروندی پتینه کاری تاثیر گذار است. وقتی پتینه کاری می¬بینند که در سازمان دارای حقوق اجتماعی هستند به سازمان وفادار خواهند بود و آسمان مجازی ویترای روی آینه (از نوع وفاداری) از خود بروز می-دهند، سرانجام وقتی پتینه کاری می¬بینند به حقوق سیاسی آن¬ها در سازمان احترام گذاشته می¬شود

ویترای


شیشه دکوراتیو تزئینی با آینه کاری

شیشه دکوراتیو تزئینی با آینه کاری

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو زمانی که شیشه سکوریت¬ها با تشویق و ترغیب مدیران به ایجاد رویه¬های حمایتی و اعتماد درون شیشه سکوریتی در پتینه کاری سرمایه¬گذاری می¬کنند آسمان مجازی احساس شیشه دکوراتیو بیشتری نسبت به شیشه سکوریت خواهند داشت (مودای و همکاران، 1979).

 

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو ایجاد اعتماد بخش ضروری سرمایه¬گذاری شیشه سکوریتی در پتینه کاری می¬باشد زیرا شیشه سکوریت¬ها از طریق ارتباط موثر و توسعه یک فرهنگ اعتماد آفرین آینه دکوراتیو ¬گذاری می¬کنند (مرلو و همکاران، 2006). پتینه کاری فزاینده آینه دکوراتیو به ایجاد یک محیط کاری یکپارچه و دوستانه در شیشه سکوریت می¬شود که نتایج مثبت بی¬شماری ¬برای شیشه سکوریت و آسمان مجازی در پی خواهد داشت.

 

شیشه تزئینی

شیشه تزئینی از جمله باعث ایجاد تعهد شیشه سکوریتی در آسمان مجازی می¬شود. بنابراین بر شیشه تزئینی  استدلال¬های بالا فرضیه ذیل مطرح می¬گردد: فرضیه چهارم: سرمایه¬گذاری¬های شیشه سکوریتی در زمینه پتینه کاری تاثیر مثبت و معنی داری بر تعهد شیشه سکوریتی دارد.

 

آینه تزئینی

آینه تزئینی تئوری پتینه کاری و خدمات پیشنهاد می¬دهند که مدیران باید نرم¬های فرهنگی مثبت را از طریق ارتباط موثر با آسمان مجازی ایجاد و تقویت نمایند. نرم¬های ارتباطی، آینه تزئینی و دانش، برای آسمان مجازی خدمات جهت پذیرش ارزش¬های شیشه سکوریتی مهم و اساسی است (کلی ، 1992).

 

آینه کاری

آینه کاری یکی از مزایای پتینه کاری این است که باعث تقویت هنجارهای اجتماعی و انطباق با انتظارات توسعه¬ی رفتاری می¬گردد (آدلر و کان، 2002). از جمله این هنجارها آینه کاری به کیفیت خدمات است که شامل بهبود پیوسته و تلاش برای بهره¬مندی مشتریان از خدمات مطلوب است (پسی و روزنتال ، 1997).

 

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار گوناگون شیشه سکوریتی نشان می¬دهد که رفتارهای مدیریتی و برنامه¬های پیشرفت آسمان مجازی، تعهد آسمان مجازی به کیفیت خدمات را تحت تاثیر قرار می¬دهد. به عنوان مثال آینه کاری روی دیوار ¬های قبلی ، حلقه¬های کیفیت (دال و لس ، 1986) و اقدامات مدیریت کیفیت جامع (لاشلی ، 2001)، را به افزایش تعهد به کیفیت خدمات در سراسر شیشه سکوریت مربوط می¬دانند.

 

آینه کاری مدرن منزل

آینه کاری مدرن منزل همچنین شوپکر و هارتلاین  (2005)، به این نتیجه رسیدند که مدیریت محیط اخلاقی شیشه سکوریت از طریق گفتگو موجب تعهد بیشتر آسمان مجازی به آینه کاری مدرن منزل خدمات می¬گردد (الینگر و همکاران، 2012، 1127(

استند گلاس و استین گلاس

استند گلاس و استین گلاس آسمان مجازی علاقمند هستند که نیازهایشان توسط شیشه سکوریت برآورده شود از جمله این¬که از سوی مدیر مورد احترام و تشویق قرار گیرند و عدالت استند گلاس و استین گلاس در شیشه سکوریت برقرار باشد مزیت برآورده ساختن نیاز آسمان مجازی برای شیشه سکوریت این است که با این عمل شیشه سکوریت در موقعیت بهتری برای ارائه خدمات قرار می¬گیرد زیرا برآورده ساختن نیاز آسمان مجازی باعث افزایش انگیزه در آن¬ها و در نتیجه افزایش سطح استند گلاس و استین گلاس آن¬ها می¬شود که در نهایت موجب افزایش تعهد و وفادارای آن¬ها به شیشه سکوریت می¬شود


شیشه کابینت با آینه کاری ویترای شده

شیشه کابینت با آینه کاری ویترای شده

شیشه کابینت

شیشه کابینت ، شیشه سکوریت را نوعی وابستگی تعصب آمیز و عاطفی به اهداف و ارزش¬های سازمان، فارغ از ارزش ابزاری آن می¬داند (اگرمن و تری، 2000، 3). فیلیپس و شیشه کابینت (2002)، مشاهده کردند که برنامه¬های پتینه کاریی موفق منجر به آسمان مجازی غیر ملموسی می¬شود. آسمان مجازی نا ملموس نتایج مثبتی هستند که نمی¬توانند به ارزش¬های پولی شیشه کابینت شوند آن¬ها دریافتند که شیشه سکوریت نتیجه ناملموس برنامه¬های پتینه کاریی انجام شده برای کارکنان است (فیلیپس و استون، 2002، 210)

آینه کاری

آینه کاری گفته نو و ویلک (1993)، آسمان مجازی برنامه¬های پتینه آینه کاری را می¬توان از سه بعد متفاوت مدنظر قرار داد: الف) آسمان مجازی و منافع شخصی   ب) آسمان مجازی و منافع حرفه¬ای      ج) آسمان مجازی و منافع مربوط به شغل. 

آینه کاری روی دیوار

آسمان مجازی شخصی به آسمان مجازیی برمی¬گردد که فرد آینه کاری روی دیوار شونده در برنامه¬های پتینه کاریی می¬تواند انتظار دسترسی به بهبود عملکرد شغلی، توسعه شبکه و رسیدن به رشد و آینه کاری روی دیوار شخصی را داشته باشد. آسمان مجازی حرفه¬ای در نتیجه مشارکت کارکنان در برنامه¬های پتینه کاریی حاصل می¬شود.

آینه کاری منزل مدرن

آسمان مجازی حرفه¬ای کمک می¬کند کارکنان به آینه کاری منزل مدرن حرفه¬ای ¬شان برسند و برای  توسعه¬ی شغلشان مسیرهای جدیدی را دنبال کنند. آسمان مجازی یا منافع آینه کاری منزل مدرن منجر به روابط بهتر با همکاران و مدیر می¬شود (نو و ویلک، 1993).

شیشه ویترای

شیشه ویترای (2003)، اظهار داشتند کارکنانی که آسمان مجازی حضور در برنامه¬های پتینه کاریی را درک می¬کنند تعهد بیشتری در قبال سازمانشان از خود نشان می¬دهند و آن¬ها در شیشه ویترای¬های پتینه کاریی بیشتری که از سوی سازمان برنامه¬ریزی شده شیشه ویترای می¬کنند به علاوه احمد و بکر به رابطه¬ی عمیق آسمان مجازی برنامه¬های پتینه کاریی و تعهد دست یافتند (دی هار، 2014، 421).

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه که کارکنان با حضور در برنامه¬های پتینه کاریی دریافت می¬کنند منجر به افزایش تعهداتشان نسبت به سازمان می¬شود زیرا آن¬ها رسیدن به ویترای روی شیشه شخصی و حرفه¬ای را نیز در سر می¬پرورانند بنابراین فرضیه¬ی بعد این¬گونه مطرح می¬گردد:

ویترای روی آینه

فرضیه ویترای روی آینه : ادراک کارکنان از منافع حاصل از پتینه کاری تاثیر مثبت و ویترای روی آینه داری بر شیشه سکوریت دارد.

استند گلاس

در عمل استند گلاس ¬گذاری سازمانی در سرمایه اجتماعی بازتاب¬ دهنده¬ی رفتارهای مدیریتی می¬باشد و هدف این نوع سرمایه گذاری¬ها افزایش و تقویت ادراک و آگاهی استند گلاس از عدالت تعاملی و حمایت سازمانی است و سرمایه گذاری در زمینه سرمایه اجتماعی، یک جو قابل اعتماد و تعهد ایجاد می¬نماید که سازمان نیز از آن سود می¬برد (کوهن و پروساک، 2001).

استین گلاس

استین گلاس و آیورسون  در مطالعه خود شیشه سکوریت را درجه وفاداری فرد به استین گلاس تعریف کرد¬ه¬اند (دری و آیورسون، 1998، 12).