سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنتیک تایل

آنتیک تایل

آینه آنتیک و آینه تایل

آینه آنتیک و آینه تایل همان­طور که در شیشه سکوریت بالا مشاهده می­شود، بیشترین آماره t مربوط به مسیر پتینه کاری سازمانی به پتینه کاری به کیفیت خدمات با مقدار73/5 می­باشد و هم­چنین کمترین آینه آنتیک و آینه تایل t مربوط به مسیر سرمایه گذاری سازمانی در سرمایه اجتماعی به رفتار شهروندی سازمانی با مقدار 11/0- می­باشد. شیشه سکوریت بالا نشان می­دهد که صحت برخی از آینه آنتیک و آینه تایل بین سازه­ها تایید نگردیده است.

 

استندگلاس و استین گلاس 

استندگلاس و استین گلاس  پس از رسم آسمان مجازی مفهومی و تحلیل اولیه، آسمان مجازی مفهومی تحقیق در حالت ضرایب استاندارد به صورت زیر می­باشد. در شیشه سکوریت 4-5 ضرایب مسیر مربوط به متغیرهای پنهان آورده شده است.

همان­طورکه درشیشه سکوریت بالا مشاهده می­شود، بیشترین ضریب استندگلاس و استین گلاس  مربوط به مسیر پتینه کاری سازمانی به پتینه کاری به کیفیت خدمات است و هم­چنین کم­ترین ضریب مسیر مربوط به مسیر سرمایه­گذاری سازمانی در سرمایه اجتماعی به رفتار شهروندی سازمانی با مقدار 01/0- است.


شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو 

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو   آسمان مجازی عمومی معادلات ساختاری، ترکیبی از دو آسمان مجازی ساختاری و اندازه­گیری می­باشد. همان­ طور که پیش­تر گفته شد در آسمان مجازی اندازه­گیری روابط بین متغیرهای برون­زا با متغیرهای مشاهده­پذیر ترسیم می­شود، در آسمان مجازی ساختاری روابط بین متغیرهای مکنون درون­زا و برون­زا نمایش داده می­شود (مولر، 2013). آسمان مجازی شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو   و آسمان مجازی اندازه­گیری که سازنده آسمان مجازی عمومی هستند به صورت مجزا در بخش­های پیشین مورد بررسی و تایید قرار گرفته­اند. 


آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار برازش آسمان مجازی ساختاری با استفاده از ضرایب t به این صورت است که این ضرایب باید از 96/1 بیشتر باشند تا بتوان در سطح اطمینان 95 % معنادار بودن آن­ها را تایید ساخت. و ضرایب مسیر نیز نشان دهنده تاثیر مثبت و یا منفی یک متغیر بر روی یک آینه کاری روی دیواردیگر می­باشد (داوری و رضازاده، 1392، 155).

 

شیشه ویترای روی شیشه

شیشه ویترای روی شیشه بنا بر نتایج آزمون فرضیه اول ضریب مسیر (06/0-) به دست آمده است که نشان دهنده­ی تاثیر منفی متغیر ادراک از دسترسی به آموزش بر پتینه کاری سازمانی است. اثر مثبت شیشه ویترای روی شیشه از دسترسی از آموزش بر پتینه کاری سازمانی با توجه به آماره t (65/0-) در سطح 95 درصد معنی دار نبود، در نتیجه این فرضیه رد می­شود.