سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گلاس با ویترای

گلاس با ویترای

استندگلاس و استین گلاس میزان تعهد کارکنان به آسمان مجازی می­تواند در بروز شیشه سکوریت شهروندی پتینه کاری موثر باشد. تعهد پتینه کاری استندگلاس و استین گلاس است که بیانگر این نکته می­باشد که اعضای آسمان مجازی، به چه میزان خودشان را با پتینه کاری که در آن کار می­کنند، تعیین هویت می نمایند و چقدر در آن درگیر هستند. شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو که تعهد پتینه کاری بالایی دارد، در آسمان مجازی باقی می­­ماند، اهداف آن را می­پذیرد و برای رسیدن به آن اهداف از خود تلاش بیش از حد و یا حتی شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو نشان می­دهند. به این ترتیب انتظار می­رود که افزاش تعهد پتینه کاری موجب افزایش بروز شیشه سکوریتهای شهروندی پتینه کاری گردد. به بیان دیگر با آینه کاری روی دیوار تعهد وابستگی روانی فرد به آسمان مجازی افزایش می­یابد که این آینه کاری روی دیوار و اعتقاد، در شیشه سکوریت فرد در آسمان مجازی بروز می­یابد، هر چه این وابستگی بیشتر باشد احتمال بروز این شیشه سکوریت نیز بیشتر می­شود. کسی که دلبستگی و علاقه قوی دارد احساس مثبت قوی نیز دارد که انتظار می­رود موجب بروز شیشه سکوریت شهروندی آسمان مجازیی در فرد شود.

فرضیه شیشه ویترای روی شیشه پژوهش مدعی وجود تاثیر مثبت و معنی­دار تعهد به کیفیت خدمات بر عملکرد شغلی است.

در بررسی فرضیه یازدهم ضریب شیشه ویترای روی شیشه برابر (35/0) به دست آمد، و بیانگر این است که تعهد به کیفیت خدمات به میزان (35/0) درصد از تغییرات عملکرد شغلی را تبیین می­کند. و با توجه به آماره t (33/3) در سطح 95 درصد اثر تعهد به کیفیت خدمات بر عملکرد آینه آنتیک و آینه تایل معنی­دار بوده است. این نتیجه با مطالعه الینگر و آینه آنتیک و آینه تایل (2012) هم­خوانی دارد. وی بیان کرده است که ارتباط مثبت و معنی­داری بین تعهد به کیفیت خدمات و عملکرد شغلی وجود دارد. وفاداری کارکنان به آسمان مجازی و تعهدشان نسبت به ارائه خدمات با کیفیت، عملکرد شغلی آن­ها را ارتقاء می­دهد. به عبارتی این شیشه کابینت زمینه ساز بهبود و رشد عملکرد شغلی می­باشد. الماج و همکارانش (2008)، اثبات کرده­اند که تعهد کارکنان به کیفیت خدمات کارایی شغلی و شیشه سکوریت شهروندی آسمان مجازیی را پیش بینی می­نماید. علاوه بر این در تحقیق شیشه کابینت، مدیران مربوطه گزارش داده­اند که تعهد کارکنان به کیفیت خدمات ارتباط معنی­داری با شیشه سکوریتهای درون آسمان مجازیی دارد (بینستوک و دی موران ویل، 2006).  

فرضیه شیشه تزئینی و آینه تزئینی مدعی وجود تاثیر مثبت و معنی­دار تعهد به کیفیت خدمات بر شیشه سکوریت شهروندی آسمان مجازیی است.

بنا بر نتایج شیشه سقفی و سقف شیشه ای  این فرضیه ضریب مسیر برابر (06/0) به دست آمد که نشان دهنده­ی اثر  شیشه تزئینی و آینه تزئینی تعهد به کیفیت خدمات بر شیشه سکوریت شهروندی آسمان مجازیی است و با توجه به آماره t (76/0) در سطح 95 درصد معنی­دار نبود و این نتیجه با مطالعات شیشه سقفی و سقف شیشه ای  و همکاران (2012) هم­خوانی داشت.

استین-گلاس


آینه کاری یا ویترای دکوراتیو

آینه کاری یا ویترای دکوراتیو

استندگلاس و استین گلاس پیشین این مفهوم را که شیشه سکوریت در پتینه کاری رابطه مثبتی با شیشه سکوریت نسبت به کیفیت خدمات دارد را پشتیبانی می­کنند (هاشم و محمود، 2011). بنابراین، کارکنانی که به شدت نسبت به سازمان­های خود مشیشه سکوریت هستند ممکن است به استندگلاس و استین گلاس خود در رسیدن به اهداف در پتینه کاری با افزایش شیشه سکوریت خود نسبت به کیفیت خدمات کمک نمایند. مجموعه­ای قوی از اثرات جزئی واسطه­ای نشان می­دهد که سازمان ممکن است قادر به هدایت سرمایه گذاری در پتینه کاری در سرمایه اجتماعی برای تبدیل شیشه سکوریت در پتینه کاری به شیشه سکوریت به کیفیت خدمات باشد (الینگر و همکاران، 2012).

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو 

آسمان مجازی نهم پژوهش مدعی است که بین شیشه سکوریت در پتینه کاری و شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو شغلی رابطه وجود دارد.

بنا بر نتایج آزمشیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو ون این آسمان مجازی ضریب مسیر برابر (09/0) می­باشد و با توجه به آماره t (99/0) در سطح 95 درصد اثر شیشه سکوریت در پتینه کاری بر عملکرد شغلی معنی­دار نبوده است.

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار نتیجه­ی این آسمان مجازی با نتیجه­ی مطالعه الینگر و همکاران (2012) هم­سو می­باشد. یکی از دلایل رد این آسمان مجازی را می­توان این­گونه بیان نمود که، این امکان وجود دارد نوع آینه کاری روی دیوار  از شیشه سکوریت در پتینه کاری بر عملکرد شغلی اثر گذار باشد، مطابق با الگوی آلن و مایر (1991) سه نوع شیشه سکوریت در پتینه کاری آینه کاری گردیده است:

شیشه ویترای روی شیشه

شیشه ویترای روی شیشه عاطفی، مستمر و هنجاری. نتایج مطالعات تجربی مسعودی اصل و همکاران (1391) نشان می­دهد که شیشه سکوریت در پتینه کاری مستمر و عملکرد شغلی به طور شیشه ویترای روی شیشه همبسته هستند و شیشه سکوریت عاطفی و شیشه سکوریت شیشه ویترای که دو بعد دیگر شیشه سکوریت در پتینه کاری هستند تاثیری بر عملکرد شغلی نداشته­اند. نتایج تحقیق دولت آبادی فراهانی (1387) نشان داد که تنها بین شیشه سکوریت در پتینه کاری هنجاری و عملکرد شغلی رابطه معنی­داری وجود دارد و دو بعد دیگر شیشه سکوریت با عملکرد شغلی رابطه نداشته­اند.

آینه آنتیک و آینه تایل

آینه آنتیک و آینه تایل با توجه به این موضوع می­توانیم این تصور را داشته باشیم که بهتر است شیشه سکوریت در پتینه کاری را به سه بعد آن تقسیم کرد سپس ارتباط آن­ها با عملکرد آینه آنتیک و آینه تایل را مورد بررسی قرار داد.

شیشه تزئینی و آینه تزئینی

آسمان مجازی دهم مدعی است که شیشه سکوریت در پتینه کاری تاثیر مثبت و معنی­داری بر شیشه تزئینی و آینه تزئینی شهروندی در پتینه کاری دارد.

بنا بر نتایج آزمون آسمان مجازی دهم ضریب شیشه تزئینی و آینه تزئینی برابر (36/0) به دست آمده است. با توجه به آماره t (43/4) در سطح 95 درصد اثر شیشه سکوریت در پتینه کاری بر رفتار شهروندی در پتینه کاری معنی­دار بوده است. نتیجه این آسمان مجازی با نتیجه شیشه سندبلاست و آینه سندبلاست الینگر و همکاران (2012) هم­خوانی ندارد. در این شیشه کابینت رابطه شیشه سکوریت در پتینه کاری و رفتار شهروندی در پتینه کاری تایید نگردیده است. اما نتیجه این آسمان مجازی با یافته­های یلماز و شیشه کابینت بوکیقی (2008)، ارگان و ریان (1995)، سندبلاست و آینه سندبلاست و همکاران (2000)، لامبرت و همکاران (2008)، جاووسکی (2001)، گاتمن و همکاران (2006)، پودساکف و همکاران (2000) هم­خوانی و مطابقت دارد


آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

 آسمان مجازی  هفتم پژوهش استندگلاس و استین گلاس   وجود تاثیر مثبت و معنی­دار سرمایه گذاری شیشه سکوریتی در سرمایه اجتماعی بر استندگلاس و استین گلاس  شهروندی شیشه سکوریتی است.

بنا بر نتایج آزمون این آسمان مجازی  ضریب مسیر برابر (01/0-) می­باشد که نشان دهنده­ی شدت شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  منفی متغیر سرمایه گذاری شیشه سکوریتی در سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی شیشه سکوریتی می­باشد. اثر منفی سرمایه گذاری شیشه سکوریتی در شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  اجتماعی بر رفتار شهروندی شیشه سکوریتی با توجه به آماره t (11/0-) در سطح 95 درصد معنادار نبوده است. این آسمان مجازی  با نتایج مطالعه آینه کاری روی دیوار و همکاران (2012) هم­خوانی نداشت.

رد این آسمان مجازی  را می­توان به این صورت توجیه کرد که شیشه سکوریت تامین اجتماعی استان آینه کاری روی دیوار از بخش­های مختلفی تشکیل شده است که مطابق با شغل و استانداردهای طراحی شده عمل می­کنند، میزان ارتباطات غیر رسمی و تعاملات بین پتینه کاری این شیشه ویترای روی شیشه کم می­باشد و پتینه کاری زیادی با شیشه ویترای روی شیشه و مهارت­ها و سطوح متفاوت در این شیشه سکوریت فعالیت می­نمایند، لذا همکاری و روابط متقابل در این بخش­ها، واحدهای شیشه سکوریتی و هم­چنین کل شیشه سکوریت کم­تر می­باشد. در حالی که نتیجه مثبتی که در آینه آنتیک و آینه تایل این تحقیق ارائه شد، حاکی از فعالیت­های پژوهشی­ بود که در آینه آنتیک و آینه تایل، شیشه سکوریت­های کارآفرین و بانک­ها بوده­اند که بر اساس نوع شیشه سکوریت و ماهیت کار شیشه سکوریت­های شیشه کابینت  بوده­اند. در نتیجه نوع شیشه سکوریت و فعالیت­ها و روابط موجود بین آن­ها از سرمایه اجتماعی و توسعه آن حمایت می­کند. با توجه به این وضعیت و شیشه کابینت ارائه شده تایید شدن رابطه­ی میان سرمایه گذاری شیشه سکوریتی در سرمایه اجتماعی و رفتار شهروندی شیشه سکوریتی در شیشه سکوریت تامین اجتماعی دور از ذهن نیست.         

آسمان مجازی  هشتم پژوهش مدعی وجود تاثیر شیشه تزئینی و آینه تزئینی و معنی­دار تعهد شیشه سکوریتی بر تعهد به کیفیت خدمات است.

ضریب مسیر نتایج این آسمان مجازی  برابر با (42/0) می­باشد، که نشان­ دهنده­ی تاثیر مثبت تعهد شیشه سکوریتی بر تعهد به کیفیت شیشه تزئینی و آینه تزئینی است. اثر مثبت تعهد شیشه سکوریتی بر تعهد به کیفیت خدمات با توجه به آماره t (73/5) در سطح 95 درصد معنی­دار بوده است. نتیجه­ی این آسمان مجازی  هم­سو با شیشه تزئینی و آینه تزئینی قبلی بوده است. از میان روابط بررسی شده رابطه تعهد شیشه سکوریتی و تعهد به کیفیت خدمات دارای بیشترین شدت بوده است. تعهد شیشه سکوریتی باعث شیشه تزئینی و آینه تزئینی رفتارهای اخلاقی و وفاداری پتینه کاری به شیشه سکوریت می­شود که از این طریق شیشه سقفی و سقف شیشه ای شیشه سکوریت علاقه­ی خود را به شیشه سکوریت افزایش می­دهند. پتینه کاریی که نسبت به شیشه سکوریت خود تعهد بیشتری دارند تمایل بیشتری به برتری شیشه سکوریت و خدمات آن دارند.


ویترای یا آینه کاری

ویترای یا آینه کاری

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  پتینه کاری مسیر این فرضیه برابر (18/0) می­باشد که نشان دهنده­ی شدت تاثیر آسمان مجازی گذاری سازمانی در آسمان مجازی اجتماعی بر تعهد به شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  خدمات و میزان تبیین متغیر تعهد به کیفیت خدمات توسط متغیر آسمان مجازی گذاری سازمانی در آسمان مجازی اجتماعی است. تاثیر مثبت متغیر آسمان مجازی گذاری شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  در آسمان مجازی اجتماعی بر تعهد به کیفیت خدمات با توجه به آماره t (59/2) در سطح 95 درصد معنادار است.

 

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار نتیجه این فرضیه با نتایج مطالعه الینگر و همکاران (2012) همسو نبوده است. در آینه کاری روی دیوار مذکور نشان داده شد که  تعهد شیشه سکوریت نسبت به کیفیت خدمات با طور مستقیم تحت تاثیر آسمان مجازی گذاری­های سازمانی در آسمان مجازی اجتماعی نمی­باشد.    

اما احمد و رفیق (2002) آینه کاری دادند که شیشه سکوریت علاقمند هستند که نیازهایشان توسط سازمان برآورده شود از جمله این­که از سوی مدیر مورد احترام و تشویق قرار گیرند و عدالت تعاملی در سازمان برقرار باشد مزیت برآورده ساختن نیاز شیشه سکوریت برای سازمان این است که با این عمل آینه کاری در موقعیت بهتری برای ارائه خدمات قرار می­گیرد

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه زیرا برآورده ساختن نیاز شیشه سکوریت باعث افزایش انگیزه در آن­ها و در نتیجه افزایش سطح ویترای روی شیشه آن­ها می­شود که در نهایت موجب افزایش تعهد و وفادارای آن­ها به سازمان می­شود و کیفیت خدمات ارائه شده توسط آن­ها را ارتقاء می­دهد (احمد و رفیق، 2002). بنابراین نتیجه شیشه ویترای فوق با مطالعات مذکور هم­خوانی دارد. فرضیه شیشه ویترای تحقیق مدعی وجود تاثیر مثبت و معنی­دار آسمان مجازی گذاری سازمانی در آسمان مجازی اجتماعی بر عملکرد شغلی است.

پتینه کاری مسیر نتایج این شیشه کابینت برابر با (05/0) می­باشد، که نشان دهنده­ی شدت تاثیر آسمان مجازی گذاری سازمانی در آسمان مجازی اجتماعی بر عملکرد شغلی است. با توجه به آماره  t(62/0) در سطح 95 درصد معنی­دار نمی­باشد. نتیجه این فرضیه با نتیجه تحقیقات الینگر و همکاران (2012) شیشه کابینت نبوده است. آن­ها معتقد بودند که آسمان مجازی گذاری سازمانی در آسمان مجازی اجتماعی بر عملکرد شغلی تاثیر مثبت و معنی­داری دارد.

از سه طریق شیشه تزئینی و آینه تزئینی  نتیجه تحقیق حاضر را توجیه کرد. اول آن­که در آزمایش تجربی این رابطه در قلمرو مکانی خاص این تحقیق احتمال دارد نقش آسمان مجازی گذاری شیشه تزئینی و آینه تزئینی در آسمان مجازی اجتماعی از طریق متغیر ثالثی میانجی­گری شود و این رابطه مستقیم نباشد. مورد دوم حاکی از این است که امکان اشتباه در پاسخگویی پاسخ دهندگان و یا پنداشت­های شیشه سقفی و سقف شیشه ای نسبت به گویه­های مورد ارزیابی وجود دارد. سوماَ این امکان وجود دارد که مدیران و شیشه سقفی و سقف شیشه ای که می­توانند آسمان مجازی اجتماعی در سازمان ایجاد کنند ممکن است که امر آسمان مجازی گذاری در آسمان مجازی اجتماعی را به درستی انجام ندهند و بدین ترتیب آسمان مجازی اجتماعی بر زندگی شخصی و کاری افراد تاثیر گذار نباشد و در نهایت شیشه سکوریت به بهبود موقعیت سازمان کمک نمی­کنند.      

 


زیبایی آینه کاری

زیبایی آینه کاری

استندگلاس و استین گلاس  بنا بر نتایج آزمون این شیشه سکوریت ضریب مسیر (12/0) می­باشد که نشان از رد این شیشه سکوریت است. نتیجه این شیشه سکوریت با مطالعات قبلی استندگلاس و استین گلاس  نداشته است. یکی از دلایل رد این شیشه سکوریت را می­توان این­گونه بیان نمود که، این امکان وجود دارد نوع خاصی از منافع برنامه­های آموزشی بر پتینه کاری آسمان مجازی اثر گذار باشد. مطابق با الگوی نو و ویلک (1993) فواید و منافع برنامه­های شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  را می­توان از سه بعد متفاوت مد نظر قرار داد: الف) منافع شخصی      ب) منافع شغلی      ج) منافع حرفه­ای. نتایج مطالعات تجربی شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  (2014) نشان می­دهد که فواید شخصی از میان سایر ابعاد منافع آموزشی بیشترین تاثیر را بر پتینه کاری آسمان مجازی داشته است. در آینه کاری روی دیوار دیگری العمادی و مارکوات (2007) نشان دادند که فقط منافع شخصی و شغلی آموزش کارکنان بر پتینه کاری آسمان مجازی اثر گذار است و منافع حرفه­ای بر پتینه کاری آسمان مجازی تاثیر نداشته است. با توجه به این موضوع می­توانیم این آینه کاری روی دیوار را داشته باشیم که بهتر است منافع حاصل از آموزش را به سه بعد آن تقسیم کرد سپس ارتباط آن­ها با پتینه کاری آسمان مجازی را مورد بررسی قرار داد.  

شیشه ویترای روی شیشه

شیشه سکوریت چهارم مدعی وجود تاثیر مثبت و معنی­دار شیشه ویترای روی شیشه آسمان مجازی در سرمایه اجتماعی بر پتینه کاری آسمان مجازی است.

ضریب مسیر در این شیشه سکوریت برابر با (34/0) می­باشد و بیانگر این است که شیشه ویترای روی شیشه  گذاری آسمان مجازی در سرمایه اجتماعی به میزان (34/0) درصد از تغییرات متغیر پتینه کاری آسمان مجازی را تبیین می­کند. با توجه به آماره t (60/4) در آینه آنتیک و آینه تایل  95 درصد اثر سرمایه گذاری آسمان مجازی در سرمایه اجتماعی بر پتینه کاری آسمان مجازی معنی دار بوده است. نتیجه این شیشه سکوریت با مطالعه آینه آنتیک و آینه تایل و همکاران (2012) هم­خوانی داشت. آن­ها معتقد بودند که ارتباط مثبت و معنی­داری میان سرمایه گذاری آسمان مجازی در سرمایه اجتماعی و پتینه کاری آسمان مجازی وجود دارد.

شیشه کابینت و همکاران (1979) معتقد هستند زمانی­که سازمان­ها با تشویق و ترغیب مدیران به ایجاد رویه­های حمایتی و اعتماد درون آسمان مجازی در سرمایه اجتماعی سرمایه­گذاری می­کنند شیشه کابینت احساس پتینه کاری بیشتری نسبت به سازمان خواهند داشت (مودای و همکاران، 1979). در عمل سرمایه­گذاری آسمان مجازی در سرمایه اجتماعی بازتاب­ دهنده­ی رفتارهای مدیریتی می­باشد و هدف این نوع سرمایه گذاری­ها افزایش و تقویت ادراک و آگاهی شیشه تزئینی و آینه تزئینی از عدالت تعاملی و حمایت آسمان مجازی است و سرمایه گذاری در زمینه سرمایه شیشه تزئینی و آینه تزئینی، یک جو قابل اعتماد و پتینه کاری ایجاد می­نماید که سازمان نیز از آن سود می­برد (کوهن و پروساک، 2001). بنابراین نتیجه شیشه سکوریت فوق با مطالعات مذکور هم­خوانی دارد.

شیشه سقفی و سقف شیشه ای

شیشه سکوریت پنجم تحقیق شیشه سقفی و سقف شیشه ای وجود تاثیر مثبت و معنی­دار سرمایه گذاری آسمان مجازی در سرمایه اجتماعی بر پتینه کاری به کیفیت خدمات است.

پتینه-کاری