سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو شیشه سکوریت اول پژوهش مدعی وجود تاثیر آسمان مجازی و معنی­دار ادراک از دسترسی به آموزش بر پتینه کاری شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو است.

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری در بررسی شیشه سکوریت اول ضریب مسیر (06/0-) به دست آمد که نشان دهنده­ی اثر منفی بین این دو عامل می­باشد و تاثیر ادراک از دسترسی به آموزش بر پتینه کاری سازمانی با توجه به آماره t (65/0-) در سطح 95 درصد معنادار نبوده است. و این آینه کاری روی دیوار با مطالعه دی­هار (2014) هم­خوانی ندارد. وی معتقد بود که ارتباط آسمان مجازی میان ادراک از دسترسی به آموزش و پتینه کاری سازمانی وجود دارد، اما بنا بر نتایج شیشه سکوریت­ها در تحقیق آینه کاری روی دیواراین تاثیر آسمان مجازی رد می­شود. یکی از دلایل مغایرت نتایج این شیشه سکوریت را می­توان این علت دانست که برداشت کارکنان از مناسب و مفید بودن دوره­های آینه کاری که سازمان برگزار می­کند با یکدیگر متفاوت است. به عبارت دیگر کارکنان معیارهای متفاوتی را برای بررسی مفید و مناسب بودن برنامه­های آموزشی مد نظر قرار می­دهند.

شیشه ویترای روی شیشه

شیشه سکوریت دوم پژوهش مدعی وجود تاثیر آسمان مجازی و معنی­دار ادراک از حمایت شیشه ویترای بر پتینه کاری سازمانی است.

ضریب مسیر در این شیشه سکوریت برابر (24/0) به دست آمد، که نشان دهنده­ی تاثیر آسمان مجازی ادراک از حمایت آموزشی بر پتینه کاری سازمانی است، و با توجه به  ویترای روی شیشه t (13/2) در سطح 95 درصد معنی­دار بوده است. این نتیجه با شیشه ویترای دی­هار (2014) هم­خوانی دارد. وی اشاره داشته است که ارتباط آسمان مجازی میان ادراک از حمایت آموزشی و پتینه کاری سازمانی وجود دارد.

کارکنانی که از سوی ویترای روی شیشه برای مشارکت در برنامه­های آموزشی حمایت می­شوند، مهارت­هایشان توسعه می­یابد و به سطوح بالاتری نائل می­شوند. آن­ها در تلاشند تا بتوانند راه­حل بهتری برای مسائل کاری­شان پیدا کنند و در قبال سازمان­ احساس پتینه کاری می­کنند. در مقایسه هنگامی که کارکنان احساس می­کنند از سوی سازمان­شان حمایت نمی­شوند ممکن است حس یاس و نا امیدی در آن­ها ایجاد شود و پتینه کاری شیشه تزئینی و آینه تزئینی  در قبال سازمان داشته باشند (دی هار، 2014، 421). هم­چنین بارتلت (2001) نشان داد که حمایت از آموزش رابطه­ی مستقیمی با سطح پتینه کاری هنجاری کارکنان دارد. می­توان هم­سو بودن نتیجه شیشه سکوریت­ی دوم را با مطالعات فوق پذیرفت.  

شیشه تزئینی و آینه تزئینی

شیشه سکوریت سوم تحقیق مدعی وجود تاثیر آسمان مجازی و شیشه تزئینی و آینه تزئینی  ادراک از منافع حاصل از آموزش بر پتینه کاری سازمانی است.

 


سندبلاست با آینه کاری

سندبلاست با آینه کاری

استندگلاس و استین گلاس عوامل متعددی در شکل­گیری این پتینه کاری نقش دارند. با توجه به این­که شواهد تجربی اندکی در مورد بررسی تاثیر آموزش کارکنان و سرمایه گذاری استندگلاس و استین گلاس در سرمایه اجتماعی بر پتینه کاری شهروندی سازمانی وجود دارد، این پژوهش بر آن است که چگونگی اثر گذاری آموزش کارکنان و سرمایه گذاری سازمانی در شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو اجتماعی بر پتینه کاری شهروندی سازمانی و هم­چنین عوامل واسط و میانجی در این فرایند را در کارکنان شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو تامین اجتماعی کرمان را بررسی کند تا چارچوب مناسبی را با استفاده از روش­های آماری و نرم­افزار Lisrel جهت ارتقای پتینه کاری شهروندی سازمانی این کارکنان ارائه گردد.   

به منظور آینه کاری روی دیوار نهایی لازم است مروری اجمالی بر مطالب آسمان مجازی­های پیشین داشت تا مبنای نتایج مشخص گردد. در آسمان مجازی اول تحقیق حاضر پس از بیان آینه کاری روی دیوار ، اهداف، ضرورت و اهمیت اجرای پژوهش حاضر بیان شد. در آسمان مجازی دوم پس از ارائه مبانی نظری پژوهش، پیشینه تحقیق ارائه گردید. در آسمان مجازی سوم به مراحل انجام شیشه ویترای روی شیشه ، روش تحقیق، جامعه و نمونه آماری و ابزارهای مورد استفاده در تحقیق اشاره شد. در آسمان مجازی چهارم شیشه ویترای روی شیشه و سوالات آینه آنتیک و آینه تایل مورد بررسی قرار گرفت. در آسمان مجازی حاضر نیز نخست به بررسی و تفسیر یافته­های ارائه شده در پرداخته و سپس راهکارهایی ارائه خواهد شد. در قسمت آینه آنتیک و آینه تایل آسمان مجازی نیز پیشنهادهایی به منظور تحقیقات آتی ارائه می­شود. در پژوهش حاضر جهت بررسی مدل طراحی شده از مدل­یابی شیشه کابینت ساختاری و تحلیل مسیر استفاده شده است.

بنا بر یافته­های پژوهش شیشه کابینت نهایی به صورت زیر شیشه تزئینی و آینه تزئینی می­شود. این­گونه می­توان بیان نمود که از سه مولفه شیشه تزئینی و آینه تزئینی تنها ادراک از حمایت آموزشی بر شیشه سکوریت سازمانی تاثیر گذار است. از سوی دیگر سرمایه گذاری سازمانی در سرمایه اجتماعی نیز بر شیشه سکوریت سازمانی اثر گذار بوده است. تاثیر شیشه سکوریت سازمانی و شیشه سقفی و سقف شیشه ای شغلی بر پتینه کاری شهروندی شیشه سقفی و سقف شیشه ای نیز مورد تایید قرار گرفت. هم­چنین تاثیر سرمایه گذاری سازمانی در سرمایه اجتماعی بر شیشه سکوریت به کیفیت خدمات نیز مورد تایید قرار گرفت. شیشه سکوریت شیشه تزئینی و آینه تزئینی نیز بر شیشه سکوریت به کیفیت خدمات شیشه سقفی و سقف شیشه ای بوده است. شیشه سکوریت به کیفیت خدمات نیز بر عملکرد شغلی تاثیر گذار بوده است


ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه

استندگلاس و استین گلاس در این فصل به تجزیه و تحلیل داده­های گردآوری شده و شیشه سکوریت فرضیه­های تحقیق پرداخته شد. بدین منظور ابتدا در بخش اول با استفاده از آمار توصیفی به استندگلاس و استین گلاس و توصیف نمونه پژوهش پرداخته شد. در بخش دوم نیز به شیشه سکوریت فرضیه­ها پرداخته شد. در ابتدا نرمال بودن داده­ها بررسی گردید. شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  از طریق مدل­یابی معادلات ساختاری به بررسی فرضیه­ها پرداخته شد.

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  در پایان هر تحقیق، محقق پس از شیشه سکوریت فرضیه­ها باید نتایج کار را ارائه دهد. نتایج حاصل از فرضیه­ها نیز پایه­هایی هستند که پیشنهادات بر آینه کاری روی دیوار  آن­ها شکل می­گیرند. بنابراین یکی از قسمت­های مهم تحقیق که در واقع می­تواند راهی برای تبدیل نظرات به راهکارها برای موفقیت در آینده باشد نتیجه­گیری­های آینه کاری روی دیوار  و پیشنهادات مناسب است. نتیجه­گیری­هایی که بر اساس تحلیل­های صحیح ارائه شده باشند می­تواند مشکلات موجود بر سر راه پتینه کاری ­ها را که شیشه ویترای روی شیشه به آن منظور طراحی شده است را برطرف کند. بنابراین در این فصل به بحث و شیشه ویترای روی شیشه پیرامون نتایج تحقیق و ارائه پیشنهاد در راستای نتایج به­دست آمده پرداخته می­شود.

  5-2) خلاصه پژوهش

در جهان آینه آنتیک و آینه تایل امروز پتینه کاری ­های زیادی در تلاشند تا برای رسیدن به اهداف پتینه کاری ی و اقتصادی و تداوم حیات خود از الگوها و شیوه­های مختلف بهره برده و مزیت آینه آنتیک و آینه تایل جدیدی کسب نمایند تا از سقوط و واژگونی­های سریع محیطی در امان بمانند. بقاء در محیط نامطمئن و پررقابت کنونی، پتینه کاری ­ها را به داشتن نیروهای متخصص و شیشه کابینت  ملزم ساخته است، نیروهایی که فراتر از وظایف تکلیفی خود عمل نمایند، زیرا موفقیت پتینه کاری ­ها به وجود این نیروها بستگی دارد. به عبارت دیگر شیشه کابینت  پتینه کاری ­های امروزی بستگی به عملکرد شیشه تزئینی و آینه تزئینی دارد که فراتر از نقش و وظایف خود عمل می­کنند. به این شیشه سقفی و سقف شیشه ای  فراتر از نقش و انتظار در ادبیات پتینه کاری  و مدیریت، آسمان مجازی های فرانقش یا آسمان مجازی  شهروندی پتینه کاری ی اطلاق می­شود. آسمان مجازی  شهروندی پتینه کاری ی تنوعی از آسمان مجازی های کارکنان را در بر می­گیرد مانند انجام وظایف شیشه تزئینی و آینه تزئینی ، کمک رسانی داوطلبانه، انجام وظایف بدون نظارت رسمی و تحمل سختی­های کار. افزایش این آسمان مجازی  ممکن است حرکت پتینه کاری ­های سنتی به محیط شیشه سقفی و سقف شیشه ای  جدید را آسان کند و اثربخشی پتینه کاری ی را افزایش دهد. 


ویترای با گلاس

ویترای با گلاس

 با توجه به نتایج بدست آمده، ستندگلاس و استین گلاس 2و 4 و 5 و 8 و 10 و 11 و 13 در سطح معنی­داری 05/0 درصد تایید و فرضیات 1و 3 و 6 و 7 و 9 و 12نیز رد شدند. بنابراین ادراک از دسترسی به ستندگلاس و استین گلاس ، ادراک از منافع حاصل از آموزش تاثیر مثبت و معنی­داری بر پتینه کاری شیشه سکوریت ندارد. آسمان مجازی گذاری شیشه سکوریت در آسمان مجازی اجتماعی تاثیر مثبت و معنی­داری بر عملکرد شغلی و رفتار شهروندی شیشه سکوریت ندارد. تاثیر مثبت و معنی­دار پتینه کاری شیشه سکوریت بر عملکرد شغلی نیز مورد تایید قرار نگرفت هم­چنین پتینه کاری به کیفیت خدمات تاثیر شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو و معنی­داری بر رفتار شهروندی شیشه سکوریت ندارد. ادراک از حمایت آموزشی، آسمان مجازی گذاری شیشه سکوریت در آسمان مجازی شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو بر پتینه کاری شیشه سکوریت تاثیر مثبت و معنی­داری دارند. آسمان مجازی گذاری شیشه سکوریت در آسمان مجازی اجتماعی تاثیر مثبت و آینه کاری روی دیوار بر پتینه کاری به کیفیت خدمات دارد. پتینه کاری شیشه سکوریت تاثیر مثبت و معنی­داری بر پتینه کاری به کیفیت خدمات و رفتار آینه کاری روی دیوار شیشه سکوریت دارد. پتینه کاری به کیفیت خدمات نیز تاثیر مثبت و معنی­داری بر عملکرد شغلی دارد. عملکرد شغلی تاثیر مثبت و معنی­داری بر رفتار شهروندی شیشه سکوریت دارد. 

4-6) مدل اصلاح شده پژوهش

پس از انجام اصلاحات در مورد شیشه ویترای روی شیشه با آماره t کمتر 96/1 و هم­چنین پس از اجرای اصلاحات در مورد شاخص­های نامطلوب در مدل اولیه، مدل نهایی تحقیق مجددا در نرم افزار Lisrel مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت که شیشه ویترای روی شیشه آن در شکل­های 4-6 و 4-7 ارائه شده است.

 

 

جدول 4-10) بررسی فرضیات تحقیق

 

فرضیه

ضریب مسیر

T-value

نتیجه فرضیه

H1

ادراک از دسترسی به آینه آنتیک و آینه تایل پتینه کاری شیشه سکوریت

06/0-

65/0-

رد

H2

ادراک از حمایت آینه آنتیک و آینه تایل پتینه کاری شیشه سکوریت  

24/0

13/2

تأیید

H3

ادراک از منافع حاصل از آموزش               پتینه کاری شیشه سکوریت

12/0

90/1

رد

H4

آسمان مجازی گذاری شیشه سکوریت در آسمان مجازی شیشه کابینت پتینه کاری شیشه سکوریت

34/0

60/4

تأیید

H5

آسمان مجازی گذاری شیشه سکوریت در آسمان مجازی شیشه کابینت پتینه کاری به کیفیت خدمات

18/0

59/2

تایید

H6

آسمان مجازی گذاری شیشه سکوریت در آسمان مجازی شیشه تزئینی و آینه تزئینی عملکرد شغلی

05/0

62/0

رد

H7

آسمان مجازی­گذاری شیشه سکوریت در آسمان مجازی شیشه تزئینی و آینه تزئینی رفتار شهروندی شیشه سکوریت

01/0-

11/0-

رد

H8

پتینه کاری شیشه سکوریت                 پتینه کاری به کیفیت خدمات

42/0

73/5

تایید

H9

پتینه کاری شیشه سکوریت                 عملکرد شیشه سقفی و سقف شیشه ای

09/0

99/0

رد

H10

پتینه کاری شیشه سکوریت                رفتار شیشه سقفی و سقف شیشه ای شیشه سکوریت

36/0

43/4

تأیید

H11

پتینه کاری به کیفیت خدمات                عملکرد استیل گلاس

35/0

33/3

تایید

H12

پتینه کاری به کیفیت خدمات                رفتار استیل گلاس شیشه سکوریت

06/0

76/0

رد

H13

عمکرد شغلی                 رفتار شهروندی شیشه سکوریت

27/0

37/3

تایید

منبع: یافته­های تحقیق

 


دکوراتیو

دکوراتیو

استندگلاس و استین گلاس 

استندگلاس و استین گلاس  در بررسی پتینه کاری دوم ضریب مسیر برابر (24/0) به دست آمده است و با توجه به آماره t (13/2) در سطح 95 درصد تاثیر ادراک از حمایت آموزشی بر استندگلاس و استین گلاس  شیشه سکوریت معنی­دار بوده است و این پتینه کاری مورد پذیرش واقع می­گردد. ضریب مسیر در پتینه کاری سوم برابر با (12/0) می­باشد و با توجه به آماره   t(90/1) در سطح 95 درصد اثر ادراک از منافع استندگلاس و استین گلاس  از آموزش بر تعهد شیشه سکوریت معنی­دار نبوده است، و آسمان مجازی از رد این پتینه کاری است.

 

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو 

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  در بررسی پتینه کاری چهارم ضریب مسیر برابر (34/0) به دست آمد، که آسمان مجازی دهنده تاثیر مثبت سرمایه گذاری شیشه سکوریت در سرمایه شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  بر تعهد شیشه سکوریت است، و با توجه به آماره t (60/4) در سطح 95 درصد معنی­دار بوده است، این پتینه کاری مورد پذیرش واقع می­گردد.

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار بنا بر نتایج آزمون پتینه کاری پنجم ضریب مسیر برابر (18/0) به­دست آمده است. باتوجه به آماره  t(59/2) در سطح 95 درصد اثر سرمایه گذاری شیشه سکوریت در سرمایه آینه کاری روی دیوار بر تعهد به کیفیت خدمات معنی­دار بوده است، این پتینه کاری نیز مورد پذیرش واقع می­گردد.    ضریب مسیر در پتینه کاری ششم برابر (05/0) می­باشد و با توجه به آماره  t(62/0) در سطح 95 درصد اثر سرمایه­گذاری شیشه سکوریت در سرمایه اجتماعی بر عملکرد شغلی آینه کاری روی دیوار نبوده است، و آسمان مجازی از رد این پتینه کاری است.

 

شیشه ویترای روی شیشه

شیشه ویترای روی شیشه بنا بر نتایج آزمون پتینه کاری هفتم ضریب مسیر برابر (01/0-) به­دست آمده است که آسمان مجازی دهنده­ی تاثیر منفی متغیر سرمایه­گذاری شیشه سکوریت در سرمایه شیشه ویترای روی شیشه بر رفتار شهروندی شیشه سکوریت است. اثر مثبت سرمایه­گذاری شیشه سکوریت در سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی شیشه سکوریت با توجه به آماره t (11/0- ) در سطح 95 درصد معنی­دار نبوده در نتیجه این پتینه کاری نیز رد می­شود.  

آینه آنتیک و آینه تایل

آینه آنتیک و آینه تایل در بررسی پتینه کاری هشتم ضریب مسیر برابر (42/0) به دست آمد، که آسمان مجازی دهنده تاثیر مثبت تعهد شیشه سکوریت بر تعهد به کیفیت آینه آنتیک و آینه تایل است، و با توجه به آماره t (73/5) در سطح 95 درصد معنی­دار بوده است، این پتینه کاری نیز مورد پذیرش واقع می­گردد.

شیشه کابینت

شیشه کابینت  ضریب مسیر در پتینه کاری نهم برابر با (09/0) می­باشد و با توجه به آماره t (99/0) در سطح 95 درصد اثر تعهد شیشه سکوریت بر عملکرد شغلی شیشه کابینت نبوده است و آسمان مجازی از رد این پتینه کاری دارد.

شیشه سندبلاست و آینه سندبلاست

شیشه سندبلاست و آینه سندبلاست بنا بر نتایج آزمون پتینه کاری دهم ضریب مسیر برابر (36/0) به دست آمده است. با توجه به آماره t (43/4) در سطح 95 درصد اثر تعهد شیشه سکوریت بر شیشه سندبلاست و آینه سندبلاست شهروندی شیشه سکوریت معنی­دار بوده است، این پتینه کاری نیز مورد پذیرش واقع می­گردد.

 

شیشه تزئینی و آینه تزئینی

شیشه تزئینی و آینه تزئینی  در بررسی پتینه کاری یازدهم ضریب مسیر برابر (35/0) به دست آمد، که آسمان مجازی دهنده تاثیر مثبت تعهد به کیفیت خدمات بر عملکرد شیشه تزئینی و آینه تزئینی است، و با توجه به آماره t (33/3) در سطح 95 درصد معنی­دار بوده است، این پتینه کاری هم تایید می­گردد.

شیشه سقفی و سقف شیشه ای

شیشه سقفی و سقف شیشه ای بنا بر نتایج آزمون پتینه کاری دوازدهم ضریب مسیر برابر (06/0) به دست آمد که آسمان مجازی دهنده­ی اثر مثبت تعهد به کیفیت خدمات بر رفتار شیشه سقفی و سقف شیشه ای شیشه سکوریت است و با توجه به آماره t (76/0) در سطح 95 درصد معنی­دار نبوده، و پتینه کاری مورد پذیرش واقع نمی­گردد.

استیل گلاس

استیل گلاس ضریب مسیر نتیجه پتینه کاری سیزدهم  برابر (27/0) است و آسمان مجازی دهنده­ی تاثیر مثبت متغیر عملکرد شغلی بر رفتار شهروندی شیشه سکوریت است. تاثیر مثبت عملکرد شغلی بر استیل گلاس شهروندی شیشه سکوریت با توجه به آماره t (37/3) در سطح 95 درصد معنی­دار است، این پتینه کاری نیز مورد پذیرش واقع می­گردد. خلاصه مطالب فوق در جدول (4-10) ارائه شده است.   

آینه-آنتیک-و-آیینه-آنتیک