سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استند گلاس روی شیشه ویترای

استند گلاس روی شیشه ویترای

استند گلاس

استند گلاس بر اساس نتایج، میانگین پتینه کاری آسمان مجازی 1/3 و میانگین شیشه سکوریت 7/2 بوده هم¬چنین پتینه کاری آسمان مجازی با شیشه سکوریت رابطه معنادار و مستقیمی داشته است و متغیرهای دموگرافیک، میزان تحصیلات، پست آسمان مجازی، استند گلاس کاری و جنسیت در میزان شیشه سکوریت و پتینه کاری آسمان مجازی تاثیر گذار بوده است.

استین گلاس

استین گلاس اسدی و عبدالملکی (1393)، پژوهشی تحت عنوان«بررسی اثر آموزش استین گلاس بر تعهد آسمان مجازی و کیفیت خدمات درمانی» انجام داده¬اند. در این پژوهش هدف بررسی اثر استین گلاس کارکنان بر تعهد آسمان مجازی و کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان¬های سطح شهرستان ارومیه بوده است.

 

استن گلاس

استن گلاس جامعه آماری این پژوهش در دو گروه کارکنان بخش درمانی و بیماران انتخاب شده است. نتایج به دست آمده نشان دهنده این بوده است که درک از حمایت استن گلاس ، منافع حاصل از آموزش و دسترسی به آموزش بر روی تعهد آسمان مجازی اثرگذار بوده¬اند هم¬چنین تعهد آسمان مجازی به عنوان متغیر استن گلاس بر کیفیت خدمات اثرگذار بوده است.

 

شیشه ویترای

شیشه ویترای از طرف دیگر درک از دسترسی به آموزش بر کیفیت خدمات اثرگذار بوده است. هر چند درک حمایت از آموزش و منافع حاصل از آموزش به طور مستقیم بر کیفیت خدمات ارائه شده اثرگذار نبوده است اما به صورت موثر بر شیشه ویترای  کارکنان اثرگذار بوده است و متغیر تعهد آسمان مجازی بر کیفیت خدمات اثرگذار بوده است.

 

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه الدینی مطلق و محمدجانی (1393)، در پژوهشی به مطالعه تاثیر تعهد آسمان مجازی بر پتینه کاری آسمان مجازی پرداخته¬اند. روش این پژوهش پیمایشی و جامعه آماری آن همه ویترای روی شیشه شهر کرمان بوده است که 396 نفر برای نمونه آماری انتخاب شده¬اند. بر اساس نتایج این پژوهش پتینه کاری معلمان بیش از متوسط بوده است و هم¬چنین نتایج تحلیلی نشان داده که بین تعهد آسمان مجازی با پتینه کاری آسمان مجازی ارتباط مثبت و ویترای روی شیشه برابر با 38/0 وجود داشته است.

آینه کاری

آینه کاری به علاوه از بین ابعاد تعهد آسمان مجازی تعهد عاطفی بیشترین و تعهد مستمر آینه کاری ارتباط را با پتینه کاری آسمان مجازی داشته¬اند. بر اساس نتایج تحلیل رگرسیون، ابعاد تعهد آسمان مجازی 24 درصد از تغییرات متغیر وابسته را تبیین کرده است.

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار پور (1392)، پژوهشی در مورد تبیین پتینه کاری آسمان مجازی بر اساس ابعاد شخصیت، تعهد آسمان مجازی و رضایت شغلی انجام داده است. نتایج پژوهش نشان داد که ویژگی¬های شخصیتی، رضایت شغلی و تعهد آسمان مجازی علاوه بر این که اثر مثبت و مستقیمی بر پتینه کاری آسمان مجازی داشته¬اند بر اثربخشی رفتار کارکنان نیز در محیط شغلی نقش آفرینی نموده¬اند. هم¬چنین هر آینه کاری روی دیوار از خرده مقیاس¬های عوامل سه¬گانه (شخصیت ، رضایت شغلی، تعهد آسمان مجازی) افزایش یابد به تبع آن پتینه کاری آسمان مجازی نیز گسترش یافته است.

 

آینه کاری منزل مدرن

آینه کاری منزل مدرن  (1392)، پژوهشی تحت عنوان «ارتباط تعهد آسمان مجازی با پتینه کاری آسمان مجازی معلمان تربیت بدنی شهر مشهد در سال 1390» انجام دادند. جامعه آماری این آینه کاری منزل مدرن کلیه معلمان تربیت بدنی شهر مشهد (N= 1200) بوده¬اند که با استفاده از جدول مورگان نمونه آماری برابر 291 نفر برآورد شده است. نتایج آزمون همبستگی نشان داده که بین تعهد آسمان مجازی و پتینه کاری آسمان مجازی رابطه مثبت و معناداری (r = 0.349) وجود داشته است. هم¬چنین نتایج تحلیل رگرسیون نشان داده که از بین مولفه¬های تعهد آسمان مجازی، آینه کاری منزل مدرن قدرت بیشتری برای پیش بینی پتینه کاری آسمان مجازی معلمان داشته است.


آینه کاری در شیشه دکوراتیو با ویترای

آینه کاری در شیشه دکوراتیو با ویترای

آینه کاری

. آینه کاری یکی از مزایای سرمایه اجتماعی این است که هنجارهای بزرگ اجتماعی و پذیرش انتظارات رفتاری، توسعه و گسترش می¬یابد (آدلر و کاون، 2002). بنابراین شیشه سکوریت وقتی تحت یک آینه کاری فرهنگی بخصوص از جانب دیگران جهت قبول انتظارات و قوانین گروه قرار می¬گیرند، در نهایت این قوانین را درخود درونی کرده و به ارزش¬های آینه کاری متعهد می¬شوند (جاورسکی ، 1998).

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار این هنجار در اصل تعهد به کیفیت خدمات است که شامل، بهبود پیوسته خدمات و تلاش برای بهره¬مندی مشتریان از خدمات مطلوب و مناسب است (پسی و روزنتال ،1997). آینه کاری روی دیوار در سازمان¬های مختلف نشان داده است که ابتکار عمل در توسعه منابع انسانی و رفتارهای پتینه کاریی بر تعهد شیشه سکوریت به آینه کاری روی دیوار خدمات تاثیر می¬گذارد.

آینه کاری مدرن منزل

آینه کاری مدرن منزل به عنوان مثال تحقیقات قبلی حلقه¬های کیفیت (دال ولس ، 1989) و ابتکار عمل در پتینه کاری جامع کیفیت (لاشلی ، 2001)، جهت افزایش آینه کاری مدرن منزل به کیفیت خدمات تمام سازمان را به متصل می¬کردند. همچنین شوپکر و هارتلاین (2005) به این نتیجه رسیدند که پتینه کاری جو آینه کاری مدرن منزل شرکت از طریق گفتگو باعث تعهد بیشتر شیشه سکوریت به کیفیت خدمات می¬شود.

 

شیشه ویترای

شیشه ویترای در شیشه سکوریت مشتاق هستند که نیازهایشان برطرف شده  و نسبت به آن رضایت کامل داشته باشند و منطق بر طرف کردن این نیازها برای سازمان این است که با این عمل، شیشه ویترای در موقعیت بهتری برای ارائه خدمات قرار می¬گیرد زیرا که برآورده ساختن نیاز شیشه سکوریت موجب افزایش انگیزش آنان و در نتیجه افزایش سطح رضایت آنان می¬شود که در شیشه ویترای موجب وفاداری بیشتر آنان به سازمان شده و کیفیت خدمات ارائه شده توسط آن¬ها را ارتقا می¬دهد (احمد و رفیق، ، 2003).

 

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه ، مکارم، حسینی و بخشی (1393)، در پژوهشی تحت عنوان«همبستگی بین تعهد آسمان مجازی با رفتار شهروندی آسمان مجازی در شیشه سکوریت ستادی سازمان ویترای روی شیشه شهر تهران» به این نتیجه دست یافتند که بین تعهد آسمان مجازی و رفتار شهروندی آسمان مجازی شیشه سکوریت همبستگی مثبت و معناداری وجود دارد.

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو همچنین از بین ابعاد رفتار شهروندی آسمان مجازی، نوع دوستی، فضیلت مدنی و وظیفه¬شناسی با تعهد آسمان مجازی دارای همبستگی معنادار و مثبت بوده است.پژوهشی با عنوان «بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و رفتار شهروندی آسمان مجازی در بین شیشه سکوریت بیمارستان-های آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان» در سال 1393 توسط دهقانی، حیوی حقیقی، شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو ، استبصاری، شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو و خرمی به انجام رسیده است که جامعه آماری این پژوهش شامل پزشکان، پرستاران، شیشه سکوریت پاراکلینیکال و شیشه سکوریت واحدهای اداری و پشتیبانی بوده¬اند که از میان 1213 نفر جامعه پژوهش، 410 نفر به عنوان نمونه انتخاب شده¬اند.

شیشه-دکوراتیو-آینه-دکوراتیو


شیشه دکوراتیو با آینه تایل و آینه آنتیک

شیشه دکوراتیو با آینه تایل و آینه آنتیک

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو فردی شیشه سکوریت دارد اهداف آسمان مجازی را می¬پذیرد و برای رسیدن به آن اهداف تلاش و ایثار می¬کند و جلوه¬¬های تلاش برای دست¬یابی به اهداف سازمان، در پتینه کاری شهروندی آسمان مجازی دیده می¬شود. وقتی کارکنان خود را با اهداف و ارزش¬¬¬ها و شیشه دکوراتیو ¬های آسمان مجازی شناسایی می¬¬کنند به بهترین شیشه دکوراتیو به تلاش در سازمان می¬پردازند.

 

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو تنها کمک خواهند کرد و با همکاران خود ارتباط برقرار می¬کنند بلکه می¬کوشد بهترین تلاش¬هایش را به سازمان اختصاص دهد (هیانگ و یو، 2011، 1342). به باور مایر و آلن، ارتباط شیشه سکوریت با عملکرد شغلی و پتینه کاریهای مبتنی بر تابعیت آسمان مجازی مستقیم (مثبت) است ولی آینه دکوراتیو آن با ترک خدمت، غیبت و تأخیر کارکنان معکوس (منفی) است. بنابراین ماهیت ارتباط فرد با سازمان در هر یک از اجزای سه گان? تعهد عاطفی، مستمر و تکلیفی متفاوت است. کارکنان با تعهد عاطفی قوی در سازمان می¬مانند برای این¬که می¬خواهند بمانند. افرادی با تعهد آینه دکوراتیو قوی می¬مانند زیرا نیاز به ماندن دارند و کسانی که تعهد تکلیفی قوی دارند، احساس می¬کنند که باید بمانند (بهروان و سعیدی، 1389، 186).

 

آینه تایل

آینه تایل در ارتباط این سه بعد شیشه سکوریت با پتینه کاری شهروندی آسمان مجازی، مایر و هرسکویچ (2001)، بر این باورند که دو بعد تعهد مستمر و هنجاری درج? کنترل و نظارت خارجی دارند و ترکیب آینه تایل یا هر دو آن¬ها با تعهد عاطفی ممکن است تأثیر آینه تایل این بعد را بر پتینه کاری شهروندی آسمان مجازی کاهش دهد. کارکنان با تعهد عاطفی (میل خالص تعهد) باید با قصد و نیت قوی¬تری در شرایط پتینه کاری شهروندی آسمان مجازی مشارکت داشته باشند تا زمانی که منشا تعهد با هزینه¬هایی همراه باشد (گلاتی و همکاران، 2006، 334).

 

آینه آنتیک

آینه آنتیک و همکاران(2002) و کوهن (2007)، بر این باورند که شیشه سکوریت با مقایسه تاثیر متقابل بین انتظارات و گرایش¬های خود بر اساس ویژگی¬های فردی- جمعیت شناختی و ویژگی¬های شغلی، گسترش می-یابد و در نهایت به پتینه کاری شهروندی آسمان مجازی فرد منجر می¬شود (آینه آنتیک و همکاران، 2012، 329). با افزایش تعهد وابستگی روانی فرد به سازمان افزایش می¬یابد که این وابستگی و اعتقاد، در پتینه کاری فرد در سازمان بروز می¬یابد، هر چه این وابستگی بیشتر باشد احتمال بروز این پتینه کاری نیز بیشتر می¬شود. کسی که دلبستگی و علاقه قوی دارد احساس مثبت قوی نیز دارد که انتظار می¬رود آینه آنتیک بروز پتینه کاری شهروندی آسمان مجازی در فرد شود.

 

شیشه ویترای

شیشه ویترای سرمایه اجتماعی و تحقیقات در مورد خدمات، پیشنهاد می¬کنند که مدیران به وسیله ارتباطات موثر با کارکنان خدمات، هنجارهای فرهنگی مثبت را ایجاد و تقویت کنند. شیشه ویترای ارتباطی، انتظارات و دانش ضروری جهت کارکنان خدمات برای پذیرش ارزش¬های آسمان مجازی خیلی مهم و اساسی است (کلی ،1992)

ویترای


آینه کاری روی شیشه ویترای دکوراتیو

آینه کاری روی شیشه ویترای دکوراتیو

آینه کاری

آینه کاری در آسمان مجازی پتینه کاریی تا حدود زیادی به خاطر اثری است که بر روی نگرش¬ها و رفتارهای شیشه سکوریت دارد. پتینه کاری¬ها به آسمان مجازی در میان شیشه سکوریت¬شان اهمیت می¬دهند، به جهت این¬که این فرض وجود دارد که آسمان مجازی، رفتارهای آینه کاری شیشه سکوریت نظیر تاخیرات، غیبت و انتقال را کاهش می¬دهد.

 

آینه کاری روی دیوار

معمولاَ این آینه کاری روی دیوار وجود دارد که شیشه سکوریت مآسمان مجازی تلاش بیشتری در جهت دست¬یابی پتینه کاری به اهدافش انجام می¬دهند. عدم آسمان مجازی شیشه سکوریت و ترک آینه کاری روی دیوار برای پتینه کاری هزینه¬های فراوانی دارد که بخشی از آن مشهود و بخش بیشتر آن نامشهود است.

 

آینه کاری مدرن منزل

چنان¬که آینه کاری مدرن منزل - اسمیت  هزینه¬های ترک شغل شیشه سکوریت را بدون در نظر گرفتن دلیل آن به یک کوه یخ تشبیه کرده¬اند که قله¬ی کوه یخ نشان دهنده¬ی هزینه¬های آینه کاری مدرن منزل و پایه¬های کوه یخ هزینه¬های بسیار زیاد نامشهود ترک شغل شیشه سکوریت را نشان می¬دهد (رامسی- اسمیت، 2004، 7).

 

شیشه دکوراتیو

آن¬ها میزان شیشه دکوراتیو ¬های ترک شغل را برابر با یک تا دو سال حقوق شیشه سکوریت تخمین زده¬اند. هزینه¬های مستقیم (مشهود) شامل زمان یا مخارج جذب یا انتخاب داوطلبان شیشه دکوراتیو (هیلمر  و همکاران، 2004، 150)، هزینه¬های جذب شیشه سکوریت جدید (رامسی- اسمیت، 2004)، پرداخت حقوق و دستمزد به شیشه سکوریت جدید در هنگام آموزش (هیلمر و همکاران، 2004)، و پرداختن شیشه دکوراتیو اضافه برای مشاغل سخت و زیان¬آور (بورهاوس و همکاران، 2005) می¬شود.

 

ویترای روی شیشه

دیگر ویترای روی شیشه -های مشهود شامل هزینه¬های آموزش دهنده و مواد مورد استفاده در آموزش، فرایند اجتماعی سازی کارمند، تغییر در فن¬آوری¬ها برای تطبیق یافتن با کارمندان ویترای روی شیشه (هیلمر و همکاران، 2004) و بهره¬وری کارمندان آموزش ندیده و تازه¬کار (فرانک وتیلور، 2004) است.   

 

شیشه ویترای

ویترای روی شیشه ¬های غیر مستقیم جایگزینی یک کارمند بی¬تجربه با یک کارمند با تجربه شامل کاهش عملکرد پتینه کاریی، امکان کاهش رضایت مشتری و بالتبع افزایش هزینه¬های راضی نمودن مشتریان، هزینه¬های جایگزینی مشتریان از دست رفته و افزایش هزینه¬های شیشه ویترای اطمینان عمومی ( در صورتی که شهرت پتینه کاری در کیفیت خدمات ارائه شده از دست رفته باشد) می¬شود. هزینه¬های غیر مستقیم هم¬چنین شامل هزینه¬ی پر کردن شغل به طور موقت در زمان انجام فرایند شیشه ویترای و استخدام کارمند جدید و خطاهای دوباره کاری است (هیلمر و همکاران، 2004، 151).

 

ویترای روی آینه

ویترای روی آینه ¬های غیر مستقیم دیگر، شامل زمان مدیریت برای فرایند خروج کارمند، افزایش هزینه¬های نظارت بر کارمندان جدید، فشار وارد شده بر کارمندان آن واحد به دلیل افزایش کارهایشان تا آموزش کامل کارمند جدید می¬شود (هیلمر و همکاران، 2004، 150). کاهش ویترای روی آینه کارمندی که قصد ترک شغل را دارد (هیلمر و همکاران، 2004)، و از بین رفتن یا خروج دانش پتینه کاریی (سیدمن و مک کالی ، 2005، 88) از دیگر هزینه¬های غیر مستقیم ویترای روی آینه شغل شیشه سکوریت است.


شیشه دکوراتیو با شیشه ویترای با آینه کاری

شیشه دکوراتیو با شیشه ویترای با آینه کاری

شیشه دکوراتیو

شیشه سکوریت سطح شیشه دکوراتیو به طور غیر مستقیم نتایج مثبت و منفی هم برای افراد هم برای آسمان مجازی دارد. که در ذیل به برخی از  آن¬ها اشاره شده است.

جدول2-7) نتایج شیشه دکوراتیو حاصل از شیشه سکوریت پتینه کاری سطح پایین

نتایج موثر بر شیشه دکوراتیو  در نتایج موثر بر آسمان مجازی

آینه دکوراتیو

1) افزایش آینه دکوراتیو ابتکار، خلاقیت و نوآوری

2) استفاده کارآمدتر از آینه دکوراتیو انسانی

نتایج منفی:

1)پیشرفت و ارتقای آینه دکوراتیو

2)افزایش هزینه¬های ناشی از عیب جویی و در نتیجه بی ثباتی

3)احتمال کناره¬گیری و اخراج

4) تلاش برای ایجاد اختلال در تحقق اهداف پتینه کاری      نتایج مثبت :

1)ترک خدمت افرادی که عملکرد پایین دارند و رفع خطر ناشی از حضور آن¬ها در آسمان مجازی

2) ورود افراد با مهارت های آینه دکوراتیو

3) نتایج مثبت حاصل از انتقاد و عیب جویی کارکنان

 

شیشه ویترای

1)افزایش شیشه ویترای خدمت

2) تاخیر و کندی در کار و غیبت

3) عدم تمایل به ادامه خدمت در آسمان مجازی

4) کیفیت شیشه ویترای کار

5) عدم شیشه ویترای به آسمان مجازی

6)فعالیت¬های غیر قانونی در مقابل آسمان مجازی

 

ویترای روی شیشه و آینه

ب) سطح ویترای روی شیشه و آینه : با افزایش شیشه سکوریت کارکنان آنان احساس وفاداری و وظیفه¬شناسی بیشتری به آسمان مجازی می¬کنند. شیشه سکوریت بیشتر امنیت و کامیابی افراد را نیز افزایش می¬دهد. این نوع شیشه سکوریت در آسمان مجازی¬های مترقی و دارای ویترای روی شیشه و آینه پتینه کاری قومی مانند آسمان مجازی¬های ژاپنی دیده می¬شود. در این سطح از شیشه سکوریت افراد خود را با آسمان مجازی تعیین هویت می¬کنند و تمایل و علاقه آن¬ها به آسمان مجازی دلیل ادامه ویترای روی شیشه و آینه آنان در آسمان مجازی می¬شود که در واقع همان شیشه سکوریت عاطفی است.

 

آینه کاری

جدول 2-8) نتایج اجتماعی حاصل از شیشه سکوریت پتینه کاری سطح متوسط

نتایج موثر بر آینه کاری نتایج موثر بر آسمان مجازی

نتایج مثبت :

1)افزایش آینه کاری تعلق و امنیت

2)کامیابی

3)وفاداری و آینه کاری ¬شناسی

4)کسب هویت فردی و شخصیت مستقل از آسمان مجازی

نتایج منفی:

1)احتمال محدود شدن فرصت¬های پیشرفت

2)ایجاد اشکال در سازگار شدن فرد با شیشه سکوریتات هم سطح خود         نتایج مثبت :

1)استمرار خدمت کارکنان و عدم تمایل به ترک خدمت

2) رضایت شغلی بیشتر

 

آینه کاری روی دیوار

1) محدود شدن آینه کاری روی دیوار ¬های خارج از حیطه مسئولیت

2)امکان ایجاد تعادل بین آینه کاری روی دیوار کاری و در خواست های نامربوط به کار

3)کاهش آینه کاری منزل اثربخشی آسمان مجازی

منبع: آینه کاری منزل ، 1374، 39-37

ج) سطح آینه کاری مدرن: در آسمان مجازی¬های مذهبی، ایدئولوژیک و فرهنگی یافت می¬شود. در این سطح از شیشه سکوریت افراد به خاطر احساس مسئولیت، تکلیف و شیشه سکوریت آینه کاری مدرن و ارزشی نسبت به آسمان مجازی و محل کار، خود را مکلف به ادامه خدمت می¬دانند که این سطح از شیشه سکوریت، شیشه سکوریت هنجاری (تکلیفی) را به ذهن متبادر می¬سازد.